Klantenservice

Waar kunnen we je mee helpen?

Betalingen

Hoe betaal ik voor mijn abonnement?
De eerste (gedeeltelijke) maandtermijn betaal je via de eerste betaallink. Na deze betaling wordt er direct een automatische incasso aangemaakt voor de volgende termijnen.
Wat gebeurt er als mijn maandelijkse betaling niet is gelukt?
Wanneer een betaling niet bij ons binnen is gekomen ontvang je van ons een herinnering. Mocht de betaling dan niet binnenkomen, nemen we contact met je op.
Is het mogelijk de dag van incasseren aan te passen?
Het maandbedrag van het abonnement wordt op een vaste dag afgeschreven. Komt de dag van de incasso niet goed uit? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bekijk alles

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Bij het aanmaken van de bestelling kunt u een leverweek aangeven. We nemen dan contact met u op welke dag u wenst de bestelling te ontvangen.
Zijn er verzendkosten van toepassing?
Nee, er zijn géén verzendkosten van toepassing, de bestelling wordt gratis bezorgd, en het retourneren is ook gratis.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
De bestelde artikelen worden nieuw, en ongebruikt bij je bezorgd. De dozen worden meegenomen, dus je hebt géén onnodige verpakkingen.
Is het mogelijk de bestelling af te halen?
Ja de bestelling kan ook worden afgehaald in onze winkel in Zutphen. Mocht je de bestelling willen afhalen in onze winkel, neem dan contact op met de klantenservice.
Wat gebeurt er als mijn abonnementsperiode is afgelopen?
Na het aflopen van de minimale periode nemen we contact met je op voor een verlenging, retour of overname. Mocht je de bestelling willen retourneren, dan maken we een afspraak om deze af te halen.
Moet ik zelf thuis zijn om de bestelling te ontvangen?
Ja, bij de bezorging dient de abonnementhouder thuis te zijn om zich te identificeren aan de bezorger.

Bekijk alles

Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn abonnement opzeggen?
Ja het is mogelijk om het abonnement binnen 14 dagen na ontvangst op te zeggen. De artikelen dienen dan wel in ongebruikte staat te zijn.
Is het mogelijk mijn artikelen om te ruilen?
Als je het artikel langer dan 14 dagen in huis hebt, of al in gebruik hebt is het niet meer mogelijk deze om te ruilen. De rede hiervan is dat we alléén abonnementen aanbieden voor nieuwe ongebruikte artikelen.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Het is mogelijk de bestelling te retourneren als de minimale abonnementsperiode is verstreken. We nemen voor het einde van de periode contact met u op voor het afhalen van de bestelling.

Bekijk alles

Einde abonnementsperiode

Moeten de producten schoon worden ingeleverd?
We stellen het erg op prijs als de bestelling weer netjes bij ons retour komt. Als de bestelling heel erg vies en/of beschadigd bij ons retour komt, is het mogelijk dat je achteraf een factuur ontvangt voor reparatie en/of schoonmaak.
Wat gebeurt er als een product niet compleet is teruggegeven?
Mocht er bij de controle van het retour blijken dat deze niet compleet of defect is, worden hier kosten voor berekend. We nemen natuurlijk eerst contact met je op, of je het missende item wellicht nog in je bezit hebt.
Wat gebeurt er met een beschadigd product?
We begrijpen natuurlijk dat de kinderwagen gebruikt wordt, dus schade van “normaal” gebruikt is géén probleem. Is er sprake van onherstelbare schade, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een product overkopen aan het einde of tijdens mijn abonnementsperiode?
Als je een abonnement op Baby Max Go hebt, huur je dit product bij Baby Max. Dit betekent dat Baby Max eigenaar is van jouw bestelling. Als je een product wilt kopen, neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe wordt de restwaarde van een product berekend?

Bekijk alles

Overige

Wat zijn de voordelen van een kinderwagen abonnement?
Het abonnement heeft verschillende voordelen. Je betaalt een vast bedrag per maand en ontvangt een nieuw artikel. Dit artikel wordt gratis bij je bezorgd.
In welke staat worden de producten geleverd?
Alle producten op onze website zijn geheel nieuw, en niet eerder gebruikt.
Waarop zijn de prijzen van een abonnement gebaseerd?
De prijs van je abonnement is afhankelijk van het artikel die je kiest en hoe lang je minimale huurperiode is. Hoe langer de minimale huurperiode, hoe lager het maandbedrag.
Ik heb een kinderwagen met reiswieg ontvangen, wanneer ontvang ik de zitting?
De gemiddelde tijd voor je kindje in de reiswieg is tussen de 6 en 9 maanden. Zodra het kindje uit de reiswieg is gegroeid, kan je contact opnemen met onze klantenservice om de reiswieg om te wisselen voor de zitting. De zitting wordt dan binnen 2 weken...

Bekijk alles

Abonnement afsluiten

Hoe kan ik een kinderwagen abonnement afsluiten?
1) Kies de gewenste producten op onze website, en vul het aanvraagformulier in 2) We nemen binnen 3 werkdagen contact op om de aanvraag te checken
Kan ik een kinderwagen abonnement afsluiten in de winkel?
Ja, dat kan. In de winkel kijk je samen met één van onze medewerkers welk product het beste bij jou past.
Wat is de beste tijd om een kinderwagen abonnement af te sluiten?
Het is mogelijk de bestelling te ontvangen wanneer je de artikelen nodig hebt. Bij het afrekenen van de bestelling kan je aangeven in welke week je de bestelling wilt ontvangen.
Hoe voeren jullie de acceptatietoets uit?
Om een goed beeld te kunnen krijgen of een maandabonnement bij je financiële situatie past, werken wij binnen onze klantacceptatie met een analyse van je loons
Wanneer gaat de startdatum in van mijn abonnement?
De datum van je abonnement gaat in vanaf de leverdatum van jouw bestelling. Je abonnement start dus op het moment dat je de bestelling in huis hebt.
Is het afsluiten van een kinderwagen abonnement een gedeeltelijke betaling?
Nee, het abonnement is geen optie voor het betalen in termijnen, je betaalt huur aan Baby Max. Baby Max blijft gedurende de duur van de bestelling eigenaar van het product.
Is het mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder BKR-registratie?
Ja, je kunt zonder BKR-registratie een kinderwagen abonnement afsluiten. Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor het uitvoeren van de acceptatietest via ZKR.
Kan ik ook een abonnement afsluiten voor mijn vakantie?
Baby Max Go heeft ook een aantal belangrijke producten in het assortiment die erg handig zijn voor gebruik op vakanties. De minimale huurperiode van deze producten bedraagt 9 maanden.
Is er een maximale looptijd van een abonnement?
Nee, er is géén maximale looptijd van een abonnement. Er is wel een minimale periode. Na het aflopen van de minimale periode nemen we contact met je op
Worden er kosten berekend voor het afsluiten van mijn abonnement?
Bij het afsluiten van jouw kinderwagen abonnement wordt er éénmalig €15,- afsluitkosten berekend.

Bekijk alles